Καλωσορισμα του ιδρυτη
Καλως ηρθατε στην trollopedia,την εγκυκλοπαιδεια που ολοι μπορουν να γραψουν...την μαλακια τους.
Η κωλοπαιδεια ειναι ενα non-profit project για να βγαλουμε την χολη μας και να ξεδωσουμε.
Η ελληνική trolloπαίδεια χρειάζεται την εθελοντική σας συνεισφορά για να αναπτυχθεί.Αν βρήκατε κάποιο άρθρο που σας ενδιαφέρει αλλά είναι ανεπαρκές,στ αρχιδια μας. Αν γνωρίζετε καλά κάποιο θέμα,μπορείτε να ξεκινήσετε ένα νέο άρθρο από την αρχή και να το βαλετε στον κώλο σας.Ακόμα και απευθείας μεταφράσεις άρθρων από εκδόσεις της trolloπαίδειας σε άλλες γλώσσες τις γραφουμε στα παπαρια μας.Διαβάστε τις σχετικές οδηγίες και καλό γράψιμο (ξερετε που)!
Μετα τιμης
Μιχαλης Aναστασιοπουλος
Καθηγητης Μπουγατσοκομιας,ing,phd, std,HIV,pdf,omg,gtp,lol.

Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Το ημερολογιο ενος gay μπατσου

30/4/13
Αγαπητο ημερολογιο
Σημερα ηταν μια δυσκολη μερα στην δουλεια. Η ζεστη ηταν αφορητη και στο περιπολικο η θερμοκρασια ανεβηκε επικινδυνα. Τοσο επικινδυνα που ο Νωντας εβγαλε το αλεξισφαιρο και εμεινε με το μπλουζακι, το οποιο διεγραφε το μεγαλο γυμνασμενο στηθος του και τις πεταχτες ρωγιτσες του. Με το ζορι συγκρατηθηκα και δεν του χιμηξα, οχι τιποτα θα με εκανε ρομπα σε ολο το τμημα γιατι παντα περιφανευεται ποσο αντρας ειναι και ποσο γαμαει και δερνει (αχ ποσο θα ηθελα να ειμαι εγω αυτος που γαμαει και δερνει, αγρια <3).
Ομως η περιπετεια μου δεν τελειωσε εδω. Αφ οτου τελειωσαμε την βαρδια πηγαμε στα αποδυτηρια
να κανουμε ντους και να αλλαξουμε. Εκει αρχισε ο πραγματικος εφιαλτης. Στα μεν αποδητηρια ιδρωμενα κορμια να περιφερονται και μια οσμη ιδρωτιλας να φτανει στα ξυρισμενα ρουθουνια μου και στις δε ντουζιερες λαχταριστα γυμνα κωλαρακια. Δεν μπορεσα να κρατηθω αλλο και καυλωσα ασχημα. Τοσο ασχημα που οσο ετρεχα προς το ντουλαπι μου για να κρυφτω απ το συρσιμο του πεους στο καλσον τελειωσα 2 φορες λεκιαζοντας το παντελονι μου. Εκει με πηρε χαμπαρι ο διπλανος και το μονο που ηθελα ηταν να ανοιξει η γη να με καταπιει. Ομως για καλη μου τυχη το παληκαρι ηταν ξηγημενο και για να κρατησει το μυστικο μου κρυφο επρεπε απλα να του κανω στοματικο. Μικρο το κακο.
Αφου περασα αυτη την περιπετεια γυρισα πισω στο σπιτι οπου η μανουλα (γιατι κι εμεις εχουμε μανες) μου ειχε ζεστο μουσακα. Εφαγα ολο μου το φαγητο σαν καλο παιδακι. Η μαμα ειπε οτι αν συνεχισω να ειμαι καλο παιδι θα μου μαθει να τρωω με πιρουνι.

Αααα ξεχασα να σου πω. Διαβασα και τα ζωδια σημερα και εχω την σεληνη στον κριο. Αυτο σημαινει οτι τα αισθηματικα μου ειναι στο ζενιθ, λες επιτελους να βρω τον αντρα των ονειρων μου;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου